------Til salgs------------

-

søndag 6. februar 2011

Syrom.

Forrige helg var mannen min så snill at han ordnet på syrommet mitt. Nå har jeg endelig fått meg stor bordplass, og mere skapplass. Så om jeg ikke syr, så har jeg hvertfall orden i sysakene mine nå:)
Snuppa i huset er veldig fornøyd med at hun har fått egen plass, og syns det er veldig stas å sitte der å tegne.

Slik ser det ut på syrommet mitt nå. Det er langt fra ferdig, men vi kan ikke gjøre alt på en gang.




Inne i skapene er det, siden alt er nytt, orden.


Jeg gleder meg til at jeg kan ta dette i bruk for fult, og krysser fingrene for at det ikke blir så lenge til. Men frem til da så nyter jeg hvertfall synet av hvordan det ser ut.

Ha en fortsatt fin søndag.

7 kommentarer:

  1. Du verden for et sy/arbeidsrom,og for en orden....Bare en ting å si...vakkert syn for øyet :)

    SvarSlett
  2. Hei du .. duverden så flott syrommet ble..og med egen arbeidsplass te snuppa mi å..:)))
    Kjempeflott..:))

    SvarSlett
  3. Tante Siv: Tusen takk for det. Godt å få litt orden der inne:)

    Mamma: Ja det ble ganske bra, og bedre skal det bli:) Snuppa er SÅ fornøyd!

    SvarSlett
  4. Jaha? Og hvor skal jeg ligge nå da? Hehe, ble veldig fint dette!

    SvarSlett
  5. Deilig med eget syrom :)

    SvarSlett
  6. Dette ble kjempeflott Hanne!! Her kommer det nok til å bli skapt mange flotte kreasjoner etter hvert tenker jeg.. ;))

    SvarSlett
  7. Rune: det er fortsatt plass til senga di:) Så det er ikke noe å tenke på.
    Har dere det fortsatt fint i Australia?

    Nuppelura: Ja det er kjempe deilig. Slipper å rydde bort uferdige prosjekter hele tiden.

    Elfrid: Tusen takk tante:) Håper det blir det, er hvertfall blitt veldig inspirert av det nye syrommet:)

    SvarSlett