------Til salgs------------

-

søndag 30. januar 2011

Monopol.

I dag, mens snuppa hadde blunden sin, spilte jeg og min kjære mann monopol. Det begynte dårlig for min del, men jeg kom tilbake for fullt:) Slik så bordet ut da vi begynnte:

Monopol er et spill som er enten eller. Når man har penger og gjør det bra, er man heldig og får alle kortene som gir man penger. Men er man uheldig og ikke har penger, ja da må man betale.
Heldigvis gikk det min vei denne gangen, og jeg vant! Slik såg brettet ut når vi var ferdig:

Stakkar, han hadde ingen hus igjen, og alle tomtene var snudd. Mens jeg hadde en ved spillets slutt en del hus og hoteller:

Vil med dette ønske dere en fortsatt fin søndag:)

2 kommentarer:

  1. Ser jo gøy ut! Kjekt å vinne da ;)
    Klem!

    SvarSlett
  2. Ja, det er alltid litt mere moro når man vinner selvsagt:D
    Klem:)

    SvarSlett