------Til salgs------------

-

onsdag 19. januar 2011

Mimremodus.

Det er veldig stille på bloggen for tiden, og siden jeg ikke syr har jeg ikke noe nytt å vise frem. Jeg tenkte derfor å gå litt i mimremodus, og vise frem det som jeg har sydd før jeg begynte med bloggingen.

Jeg starter med å vise noen av buksene jeg har sydd. (jeg hadde desverre ikke fokus på at bildene skulle blogges, så de er kanskje ikke av beste kvalitet)

En lilla bukse med påsydde sommefugler.
Forann:

Bak:


En rosa bukse med stjerneribb:


En rød bukse, som i utgangspunktet var en genser til min mann:

Nærbilde av motivet:

En brun bukse med stjerner:


Her er den aller første buksen jeg sydde, ja faktisk ikke bare den første buksen men det første klesplagget jeg noensinne hadde sydd. Det var denne som fikk meg til å bli interesert i sying, og jeg ser at jeg har hatt fremgang siden jeg begynnte, hehe.

Moro for meg å se fremgangen på syingen min. Både når det gjelder stoffvalg og hvordan de ferdige produktene blir:)

4 kommentarer:

  1. Kjekt med mimrestund :)
    Men du kan no blogge om andre ting enn berre syinga også da :)

    SvarSlett
  2. :)
    Kan det, men vi gjør ikke så mye spennende for tiden, hehe:)

    SvarSlett
  3. Den lillafargen er kjempefin :) Flott å bruke andre farger enn de standardiserte rosa og blå!

    SvarSlett
  4. Tusen takk:)

    Har brukt en god del lilla i det siste har jeg funnet ut:) Rosa blir man så fort lei av, men lilla syns jeg er skjønt hele tiden, hehe:)

    SvarSlett