------Til salgs------------

-

tirsdag 11. januar 2011

Trøsteshopping.

Her om dagen når jeg var på nett, fant jeg så mange fine stoffer. Og så tenkte jeg at siden det blir så å si ingen sying for tiden kan jeg jo trøste meg med noen nye fine stoffer, som ligger klar når jeg er klar. Som sagt så gjort. Ett par dager senere hadde jeg pakke i posten. Og stoffene var enda finere enn på bildene:) Nettbutikken som jeg handlet fra, sydilla.no, hadde ikke alt jeg skulle ha inne, men i løpet av januar skulle hun få det inn. Så da har jeg faktisk enda mere å glede meg til.

Her er alle stoffene samlet:


Nærbilde av stoffene. (Ser jeg ikke får frem helt den rette fargen på stoffene)








2 kommentarer:

  1. Ja de er helt utrolige! Og den grønne er så mye finere i virkeligheten enn på bildene da:D

    SvarSlett