------Til salgs------------

-

onsdag 27. april 2011

Spennende sybok!

Den 2.mai kommer det en ny sybok, som jeg har veldig lyst på:)


Det som er skrevet om den er dette her:
"Bli inspirert av Norges flinkeste hobbybloggere! I denne boken får du over 40 spennende oppskrifter fra Norges flinkeste sybloggere. Boken inneholder oppskrifter på alt fra voksenklær, vesker og hjemmeinteriør til babyutstyr og barnetøy. Med syskolen og mønsterarket som følger med boken, har du alt du trenger for å sette i gang!"

Jeg vet om noen av de som har bidratt til denne boken, og de syr de lekreste ting. Noen av de har give away, og jeg krysser fingrene for at jeg kan få være en av de heldige vinnerene:)

1 kommentar:

  1. Tusen takk for at du deltar på give awayen min:)
    Lykke til
    ønsker deg en nydelig onsdag
    klem fra siri

    SvarSlett