------Til salgs------------

-

tirsdag 19. juli 2011

Mimring, del 1.

Først ute av de gamle bildene som jeg hadde glemt er noen kort og en gaveeske. Har alltid likt å holde på med dette, men det har vært litt glemt etter at jeg har begynt å sy. Men litt er det da blitt.

Først ut er en boks som jeg dekorerte og brukte som gaveeske da jeg fikk en lillebror i fjor:


Lagde matchende kort til:




Så et bursdagskort til min lillesøster:



Fant også bryllupskortet fra da pappa og min stemor giftet seg, det er vel blitt snart 2 år siden men...



Er en god del som jeg har glemt å ta bilder av, så jeg får love meg selv å bli litt flinkere til dette fremover.

Ha en fin tirsdagskveld!

2 kommentarer:

  1. Så flink du er, disse var kjempefine! :) Jeg fikk pakke i dag, så nå gleder jeg meg til vi skal teste ut. Må huske å kjøpe meg noen flere hvite ark og en sånn stempelrens først. ;)
    Klem

    SvarSlett
  2. Tusen takk:)
    Så bra, gleder meg til vi får prøvd ut alt ja. jeg har allerede laget et kort, men hun som skal få det har ikke fått det enda, så jeg kan ikke legge det ut...

    SvarSlett