------Til salgs------------

-

torsdag 21. juli 2011

Mimring, del 2.

Før jeg og de to andre på avdelingen min på jobb gikk på ferie, laget jeg en sommerpakke til de. De to liker også å holde på med scrapping, så det var ikke så vanskelig å finne på noe.

Jeg lagde en pose som jeg hadde alt oppi:

Nærbilde av klypa som lukket posen:

Jeg brettet en liten eske som jeg hadde blomster oppi:


Stemplet opp noen stempler:

La med et bånd, og noe som de kunne kose seg med:

Alt innholdet samlet:

Tror de begge ble veldig fornøyde med pakken, og at det var moro å få noe nytt:)

4 kommentarer:

  1. Utrolig koselig å kunne gi hverandre en liten ting før ferien:) Det øker virkelig arbeidsmiljøet å bare kunne gjøre noen små ting for hverandre:)

    Tusen takk for koselig kommentar på bloggen min. å helt enig, dukker er helt geniale;)

    Ønsker deg en flott fredag
    klem fra siri

    SvarSlett
  2. Du er bare såååå kreativ!!! :)

    SvarSlett
  3. Sjeroks: Tusen takk for komentar.
    Ja, det er veldig kjekt å kunne gjøre noe slikt, og hvertfall når det blir satt slik pris på:)

    SvarSlett
  4. Laila:
    Tusen takk skal du ha:)

    SvarSlett