------Til salgs------------

onsdag 10. august 2011

Kreta!

Er jo blitt en god stund siden vi var på Kreta, men viser nå frem likevel jeg:)

Her er vi på flyplassen. Snuppa går stolt med sin nye koffert:

Fra vinduet på flyet, snart fremme:

Her er hotellet som vi bodde på:

Den kvelden vi kom fikk vi sett en fin solnedgang:

Første dagen var vi på stranden, noe som mor elsket og snuppa hatet. Hun var livredd for havet, og det lagde så høy lyd!

Vi skulle egentlig på stranden litt senere i uken, men da var det rødt flagg. Syns det var veldig fasinerende å stå å se på havets krefter.

Syns det var litt stilig det de gjorde med handdukene, ikke slik som her hjemme da de blir slengt på plass:

Vi koste oss masse hele uken, og her er desserten som vi fikk en dag:

Vi bodde litt uten for byen Rethymnon, og inn ditt gikk det et lite sightsingtog:

Mens vi ventet på at toget inn til byen skulle gå spilte vi litt minigolf. Snuppa fikk egen kølle og ball med han som jobbet der, og siden vi hadde hele golfbanen for oss selv gikk hun rundt å spilte og koste seg.

Snuppa er veldig glad i å disse(huske), og rett ved siden av hotellet vårt fant vi ei dissse. Her koste hun seg masse, og ville gjerne dit hver eneste dag:

Varmen var noe vi hadde vært litt spent på da vi ikke er så glad i at det er altfor varmt. Stortsett gikk det greit, men den ene dagen var gradestokken slik:

Dagen før vi dro hjem skulle vi på tur til spinalonga. Bussen gikk fra hotellen klokken 7 om morgenen, og vi var ikke hjemme før halv åtte på kvelden. Det ble en lang dag, men vi såg veldig masse fint og vi hadde en kjekk tur:

Her er jeg og snuppa på vei ned til stranden rett før vi skulle dra hjem. Vi måtte ned å se på bølgene og plukke litt stein som vi hadde med oss hjem:

Turen hjem gikk bra, selv om snuppa begynte å bli rimelig lei. Vet det til neste gang vi skal på tur at vi legger ikke ut på en langtur dagen før.
Når vi skulle til å lande hjemme var utsikten slik:

Jeg har sagt det før men sier det igjen, tusen takk for en fin tur mamma og snuppa. Håper vi kommer oss på tur en annen gang også:)