------Til salgs------------

-

onsdag 31. august 2011

Takk for at dollaren...

er så lav!
Trykknappene som jeg bruker bestiller jeg fra USA, og jeg må si at jeg har aldri fått så mange knapper og fortsatt holdt meg under tollgrensen. Bruker aldri å handle for mere enn 200 kroner, og jeg må si meg fornøyd:

To tårn som viser to forskjellige størrelser på knappene:

Slik ser knappene ut:

Ellers har jeg fått pakke fra Bikuben i dag, og der var det mye fint! Jeg nevnte for en liten tid tilbake at jeg holder på med til og fra lapper til jul, og noe av dette skal gå til det formålet.

Her er hele pakken:

Disse stempleputene fra Tim Holtz syns jeg er utrolig gode å bruke, og det finnes mange fine farger:


Blingbling:


Dies til cuttlebug maskinen min:

Diverse:

Og en ugledies:

Her har jeg og snuppa prøvd ut diesen og lagd en ugle. Syns den ble veldig søt! Den er 8,5 cm høg, og 6.5 cm bred.

Takk for at du var innom bloggen min!
Ha en fin dag videre.

2 kommentarer:

  1. oioi.. kan du lage kun ugle å selge? vil ha et partre!

    SvarSlett
  2. Selvfølgelig! Det gjør jeg gjerne.
    Skal du til mamma i morgen? I såfall kan jeg ta de med da:)
    Eksakt hvor mange?

    SvarSlett