------Til salgs------------

-

mandag 17. oktober 2011

Bursdagsfeiring

Som jeg skrev i forrige innlegg så har det vært en hektisk helg, med masse bursdagsfeiring.

Det startet på fredag da snuppa skulle feire bursdagen sin sammen med hennes 5 søskenbarn, på lekeland i Molde. Hun var veldig spent, og visste ikke helt hva hun hadde i vente da vi aldri har vært på lekeland før.
Vi hadde bestilt bursdagsfering, og vi skulle ha MFK rommet, dette syns hun var ekstra stas.


Alle barna koste seg kjempemasse, og det var en veldig vellykket feiring. Tror vi voksne hadde det moro vi også;)


Lørdagen var det oldemoren til snuppa som skulle feires. Så dagen startet med kakelaging og pynting, før vi dro. Kortet hadde jeg lagd ferdig på forhånd, men jeg har glemt å ta bilde av fremsiden. Men kan vise hvordan det ble inni da:


Skal få tatt bilde av fremsiden når vi er på besøk der neste gang, for det er jo den som er finest da...

Søndag var det igjen feiring av snuppa og da kom alle andre for å feire henne. Det var veldig hyggelig og snuppa fikk masse fine gaver.
Da vi snakket om bursdagsfeiringen var hun klar på at hun skulla ha Dora servietter og hun skulle ha sjørøverkake, så da ble det sånn.


Og ekstra fornøyd ble hun med dukene, da reven Rappo var avbildet:

Sjørøverkaken som vi bakte ble slik som dette:

Takk for at du stakk innom bloggen min, og legg gjerne igjen en kommentar:)

Ha en fin dag!

1 kommentar:

  1. Hei Hanne..
    Så moro med bursdag.. men det er travle dager for a mor..'
    Trivelig at du vil være med på min lille give away..
    Ha en flott torsdag.
    Klem Mari Johanne

    SvarSlett