------Til salgs------------

-

mandag 3. oktober 2011

Trekning av give away`n

Da var tiden kommet for å trekke vinnerene av give away`n min. Jeg har overlatt trekningen til random.org, og det var med hele 94 lodd i trekningen.

Og vinnerene er...

1 premien:

Lodd nr 75, Hege Anita

2 premien:

Lodd nr 47, Rudolfine

3. premien:

Lodd nr 52, HildeR

Da jeg ryddet på hobbyrommet mitt fant jeg enda en adressebok fra Tilda, og siden det var så mange kjekke folk som ville være med på give away tok jeg liksågodt en trekning på den også jeg.

4. Premien

Nr 71, Dora C



GRATULERER TIL DERE ALLE!!

Om alle dere som har vunnet kunne sendt meg en mail på hanne_fra_landet@hotmail.com med adressen dere så skal jeg få sendt premiene deres så fort som mulig!
Om jeg ikke hører noe innen en uke, altså mandag 10 oktober, trekker jeg premien på nytt.

Jeg syns det var så moro å ha give away at jeg kommer til å starte en til om ikke så altfor lenge, så om dere vil må dere gjerne delta da også!

2 kommentarer: