------Til salgs------------

-

onsdag 28. september 2011

Bukse og lue på bestilling.

Her hadde det visst vært stille en ukes tid ser jeg. Tiden den siste uken har gått så fort at jeg nesten ikke har hengt med i svingene!
I helga var jeg på scrappetreff i Molde, og jeg hadde det fantastisk kjekt! Tusen takk til dere kjekke damer som jeg satt sammen med!! Jeg laget noen kort i løpet av helgen, og bilder av de kommer så fort jeg får ordnet det.

I mens viser jeg frem en bukse og lue som jeg har sydd på bestilling for en liten stund siden.
Buksen er i størrelse 68/74, og er lagd i herlig kjøretøy jersey fra CethoDesign:

Luen er i størrelse 46/48:

I dag har jeg fått lagd pakkelapper og noen julekort, bilder av disse kommer også senere:)

Ha en fin kveld!

6 kommentarer:

  1. Herlig bukse! Digger det stoffet og den fargen! :)

    SvarSlett
  2. Så tøft stoff:) Kjempestilig både buksa og lua!

    SvarSlett
  3. Så flott bukse og lue..
    Trivelig at du har lagt deg til som følger av bloggen min - velkommen - og trivelig at du vil delta på min lille give away - tvi, tvi.
    Klem Mari Johanne

    SvarSlett
  4. Hei.
    Jeg fikk faktisk nettopp dette settet i gave til min datter nylig, og må si at du er kjempeflink!
    Ble veldig overrasket da jeg fikk høre at du holder på med dette og at du er selvlært kan man ikke tro, du er virkelig helt fantastisk flink!!! Både det morsomme stoffet og designet på klærnet er som hentet ut ifra de fineste motehus ;o) Skal anbefale deg til alle jeg kjenner. Slike unike plagg er det spesiellt artig å kle opp barna i og at det er ingen andre som har maken er jo også morsomt å tenke på. Lykke til videre. Stå på, du er kjempeflink!!!
    Klem fra Ingvild

    SvarSlett
  5. Ingvild: Tusen takk for mange fine ord! Dette var utrolig kjekt å lese. Det er alltid moro når andre liker det man lager:)

    Tror jeg skal printe ut kommentaren din og henge den opp på syrommet mitt, for dette var virkelig ord som varmet!

    Klem Hanne

    SvarSlett