------Til salgs------------

-

mandag 19. september 2011

Barselgave

Et søskenbarn av meg fikk for en liten tid tilbake ei jente, og i den anledning så bestilte min mamma en body og smekke i barselgave.
Syns festoffet jeg har fra sydilla.no er så utrolig søt, og det ropte på å bli en body.
Bodyen er i størrelse 68, og ble slik:

Smekka:

Jeg skulle også gi en barselgave, og da sydde jeg en bukse som passet sammen med bodyen. Buksen er i størrelse 68/74, og den ser slik ut:

Buksa og bodyen sammen:

Hele settet sammen:

Det var mamma som overleverte gaven, men etter hva jeg har hørt ble mottakerene fornøyde. Og det er jo alltid moro å høre.

Ha en fin dag!

4 kommentarer:

  1. Skulle ønske noen kom til meg med så fine barselgaver!! Helt nydelig!! :D

    SvarSlett
  2. Kjempefint sett! Herlige farger til ei lita tøtte.

    SvarSlett