------Til salgs------------

-

mandag 5. september 2011

I helga så...

var det dyregod-dagane i batnfjorden. Vi var der i fjor også, og det er et kjempefint arrangement som absolutt er verdt å få med seg.
Snuppa koste seg kjempemasse, hun såg på dyrene, snakka med trollet, dissa, klatra og kjørte hest. Så det var en opplevelsesrik dag.

Her er hun på vei opp for å skli, den første turen var litt skummel, men det gikk fort over, veldig fort!

Det var barneteater der, som vi tenkte vi skulle se. Hun syns det var litt spennende, helt til han tok frem selen. Selen ropte når han svarte, og det likte hun ikke. Så da gikk vi videre da...

To søte snupper på tur:

Under broa som geitene gikk over bodde det et troll. Da vi gikk forbi trollet for andre gang var trollkjerringa der, og hun snakket med snuppa. Snuppa spurte trollkjerringa om hun bodde under brua, og hvordan hun kom seg dit da det var gjerde i rundt. Søte snuppa som tenker på alt det praktiske.

Her er snuppa på vei bort for å hilse på Tare. Hun såg Tare første gangen da hun var på fotballkamp, og hun syns han egentlig er litt skummel. Men hun var fast bestemt på at hun skulle hilse på han, og det gjorde hun. Gikk bort, og rekte han hånden og sa hei. Da var hun stolt av seg selv da!

-------------------------------------------------------------------------------


Tenkte jeg skulle vise dere hvor store gulrøttene mine er blitt. De kunne sikkert vært enda større om hagen hadde blitt ferdig, og de hadde blitt omplantet tidlig på sommeren slik som planen var.

Helt tilslutt tenkte jeg at jeg skulle vise frem mine siste dies til maskinen min:

Holder på å stanse ut alle, og når jeg er ferdig skal dere få se. De er så søte!

Ha en flott kveld videre!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar