------Til salgs------------

-

onsdag 7. september 2011

Kort til salgs

Da mannen min var bortreist på jobb i halvannen uke, koste jeg meg på hobbyrommet en del kvelder. Jeg har lagd litt forskjellig, men blandt annet noen småkort som er i størrelsen 10 x 10 cm. Jeg syns det er veldig greit å ha noen liggende selv, for pluteslig så dukker det opp noe man skulle hatt et kort til.

Pakkene koster 70 kroner, og inneholder da 4 kort.

Pakke 1: SOLGT

Pakke 2: SOLGT

Pakke 3: SOLGT

Pakke 4:


Kortene er blanke innvendig, men jeg kan gjerne stemple på gratulerer med dagen, gratulerer med den lille e.l. Det er også mulig å bestille andre enn det som ligger ute i pakker, om du ikke finner helt den pakken som passer for deg.

Kortene leveres uten papirkonvolutter, men med blanke poser. Posene er fine å oppbevare de i før de skal brukes, men kan også brukes som konvolutt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar