------Til salgs------------

-

torsdag 31. mai 2012

Komfirmasjonskort

Jeg har enda noen komfirmasjonskort jeg har lagd som jeg ikke har vist frem, og i dag tenkte jeg å vise frem det ene.
Utganspunktet tok jeg faktisk i noen nye dies som jeg hadde kjøpt meg, stjerner, og så prøvde jeg med bare frem. Ble ikke helt fornøyd da jeg syns det ble litt lite pynt, men jeg syns det er veldig vanskelig med guttekort.
Men mottakerne ble fornøyd, og det er det viktigste.


Innsiden:


Innsiden med penge:


Baksiden:


Ha en fin dag!


 

1 kommentar:

  1. According to Stanford Medical, It is in fact the ONLY reason this country's women live 10 years longer and weigh 19 kilos lighter than we do.

    (And by the way, it really has NOTHING to do with genetics or some secret exercise and EVERYTHING to about "how" they are eating.)

    BTW, I said "HOW", not "WHAT"...

    Tap this link to reveal if this little quiz can help you discover your real weight loss potential

    SvarSlett