------Til salgs------------

-

søndag 3. juni 2012

Komfirmasjonskort

Her er enda et komfirmasjonskort som jeg ikke har vist frem. Som dere ser så er det til ei jente, og jeg syns dette var enklere å lage enn det forrige som var til gutt.

Fremsiden så slik ut:


Innsiden, med penger:


Baksiden gjorde jeg veldig enkelt da jeg syns papiret i seg selv var så fint:


Nærbilde av blomstrene:


 Før jeg begynnte å planlegge alle komfirmasjonskortene kjøpte jeg noen charms som jeg skulle bruke, og jeg ser at jeg faktisk ikke har brukt de på noen av kortene... Jaja, har de vel til neste år da:)

Ha en fin søndag!

 

3 kommentarer:

  1. Hei Hanne!!
    Takk takk for kommentar i bloggen min!! Så mange fine kort du har laget! Kjenner det begynner å klø i fingrene nå for å komme meg ned på hobbyrommet igjen.
    Klem Trude

    SvarSlett
  2. Så fint kort du har laget:-)

    SvarSlett