------Til salgs------------

-

søndag 3. juni 2012

Komfirmasjonskort

Her er enda et komfirmasjonskort som jeg ikke har vist frem. Som dere ser så er det til ei jente, og jeg syns dette var enklere å lage enn det forrige som var til gutt.

Fremsiden så slik ut:


Innsiden, med penger:


Baksiden gjorde jeg veldig enkelt da jeg syns papiret i seg selv var så fint:


Nærbilde av blomstrene:


 Før jeg begynnte å planlegge alle komfirmasjonskortene kjøpte jeg noen charms som jeg skulle bruke, og jeg ser at jeg faktisk ikke har brukt de på noen av kortene... Jaja, har de vel til neste år da:)

Ha en fin søndag!

 

4 kommentarer:

  1. Hei Hanne!!
    Takk takk for kommentar i bloggen min!! Så mange fine kort du har laget! Kjenner det begynner å klø i fingrene nå for å komme meg ned på hobbyrommet igjen.
    Klem Trude

    SvarSlett
  2. Så fint kort du har laget:-)

    SvarSlett
  3. Look at the way my associate Wesley Virgin's report starts with this SHOCKING AND CONTROVERSIAL VIDEO.

    Wesley was in the military-and soon after leaving-he found hidden, "SELF MIND CONTROL" secrets that the CIA and others used to get anything they want.

    These are the EXACT same SECRETS many famous people (especially those who "come out of nowhere") and the greatest business people used to become rich and successful.

    You probably know how you use only 10% of your brain.

    Really, that's because the majority of your brainpower is UNCONSCIOUS.

    Perhaps that conversation has even taken place INSIDE your very own brain... as it did in my good friend Wesley Virgin's brain around seven years back, while driving a non-registered, beat-up bucket of a car without a driver's license and on his bank card.

    "I'm very fed up with going through life check to check! When will I finally succeed?"

    You took part in those types of thoughts, isn't it right?

    Your success story is going to be written. You need to start believing in YOURSELF.

    CLICK HERE To Find Out How To Become A MILLIONAIRE

    SvarSlett