------Til salgs------------

-

torsdag 3. juni 2010

Jeg syr altså...

Men akkurat nå holder jeg på å sy en gave, så da kan jeg ikke legge ut bilder for jeg har gidd fra meg gaven..

I dag fikk jeg pakker i posten, i fleretall ja:D Stoffet fra cetho design kom, knapper og bånd fra leanne.no og på posten ligger soffene jeg kjøpte fra sydilla.no som jeg skal sy gardiner til snuppa av:) Så nå ser jeg frem til en stille og rolig helg, med litt sying.

Her er stoffene fra cetho design: (ser bildene er feil vei, men programmet ville ikke snu de andre veien, så dere får enten snu dataen eller hodet:D)





Gardinvalget til snuppa var som kjent vanskelig, men måtte til slutt ta en avgjørelse. Jeg vet ikke om jeg angrer eller ikke, men det ble hvertfall dette stoffet:



I dag har vi forresten vært å signert alle papirene til overtagelsen av huset, så 1 juli klokka 9, da får vi endelig huset vårt. Gleder meg så innmari:)

2 kommentarer:

  1. Ju kræisi shåppinglady altså..

    SvarSlett
  2. hehe, i know. Men det er så lett når man kan handle på nett. Litt nå og litt da liksom:)

    SvarSlett