------Til salgs------------

-

fredag 4. juni 2010

Min mening om mamma...

Kom over dette da jeg satt å surfa i dag. Syns det var så morsomt skrevet, og det værste er jo at det faktisk stemmer for mange:)

4 ÅR GAMMEL - Min mamma kan alt!
8 ÅR GAMMEL - Min mamma vet mye! Skikkelig mye!
12 ÅR GAMMEL - Mora mi vet faktisk ikke alt.
14 ÅR GAMMEL - Selvfølgelig, mutter'n skjønner ikke dét heller!
16 ÅR GAMMEL - Mutter'n? Hun er håpløs gammeldags!
18 ÅR GAMMEL - Den kjærringa der? Hun er helt gått ut på dato!
25 ÅR GAMMEL - Hm, hun vet kanskje litt om det.
35 ÅR GAMMEL - Før vi bestemmer oss helt, la oss få mammas mening.
45 ÅR GAMMEL - Lurer på hva mamma hadde tenkt om det?!
65 ÅR GAMMEL - Skulle ønske jeg kunne snakket med mamma om det!


1 kommentar:

  1. Ja kjære vennen min, det er mye sant der..Sånn er nå dette livet..;))) Klem

    SvarSlett