------Til salgs------------

-

torsdag 1. juli 2010

Da var den store dagen her!!

Endelig var 1 juli her, og vi er blitt huseiere på ordentlig!! Så langt føles det bra:D
Har hilst på noen av naboene, og de virket kjempehyggelig:)

Jeg og snuppa har vært der i hele dag. Vasket og begynnt så smått på kjøkkenet. Snuppa har kosa seg masse, der hun har holdt på med sin egen vaskeklut, kjørt litt motorsykkel, gått opp og ned trappa på egenhånd og lekt med lego. Det beste som skjedde henne var vel at bestefar kom på besøk, og at vi fikk besøk av nabojenta:) Plutselig sto det en jente på stua, og hun og snuppa fant etterhvert tonen, så det var skikkelig moro:)

Vi skal dit i morgen også, og da tenket jeg at jeg skulle prøvd å få tatt noen bilder:)

3 kommentarer:

  1. Gleder meg til bilder og til vi kan få komme på besøk! :D

    SvarSlett
  2. Ja, ble visst litt sen med bildene, glemte det før jeg begynnte å pakke ut, så nå må jeg vente litt til jeg får det værste på plass. Men skal dit i morgen, så får se hva jeg får til da:D

    SvarSlett