------Til salgs------------

-

tirsdag 20. juli 2010

Nybakt brød med hapå!

Idag fikk jeg endelig tid til å prøve ut den fine kjøkkenmaskinen jeg fikk til bryllupsfesten av min kjære mamma:)
Det var brød som sto på menyen, og brød ble det:



Snuppa skal alltid jæppe meg, og i dag var det heller ikke noe unntak. Jeg har for en stund siden kjøpt en liten brød form, på ca 12 cm, som hun fikk lov til å fylle med deig. Hun gjorde akkurat slik som mammaen sin, og med litt assistanse av sin far kom brødet på plass:)



Resultatet av dagens bakverk ser dere her:



Til kveldsmat ble det som overskriften sa; nybakt brød med hapå!!





5 kommentarer:

  1. Så fine brøda dine ble vennen min.;)) dette kan du..;))

    SvarSlett
  2. Tusen takk mamma:) du som har lært meg vettu;)

    SvarSlett
  3. Kjempe flink du er Hanne.....skal følge me denne bloggen ja.... men du husker vel ikke meg.... var bare lita jente du når jeg kjente deg;:))))klem Fra hennie

    SvarSlett
  4. Tusen takk skal du ha:)
    Jeg husker navnet, men jeg må si at jeg klarer ikke plassere ansiktet ditt helt. Mamma mente jeg var et par år, så er vel ikke så rart:)
    Veldig kjekt at du vil følge bloggen min, det setter jeg pris på:)

    SvarSlett