------Til salgs------------

-

mandag 12. juli 2010

Første innblikk i huset vårt.

Siden snuppa fortsatt ikke er helt frisk, skal hun være med sin bestefar i morgen. Hun gledet seg stort, det er så stas å få være sammen med tante:) Og når snuppa var borte, fikk jeg ryddet litt, så nå kommer de første bildene av huset. Det er ikke alle rom som er ryddig nok til å bloggest enda, men de kommer etterhvert:D

Her er gangen vår, vanskelig å få tatt bilde fra en bra vinkel, men dere får nå en liten følelse av hvordan det er:





Kjøkkenet vårt. Endelig har jeg nok plass:)







Og til slutt kommer bilde fra badet vårt. Døra dere ser på bildet fører inn til vaskerommet, men det skal dere få se en annen dag:)





Nå har vi bodd i huset i 4 netter, og jeg trives så godt. Huset føles mitt, og snuppa har slått seg til ro:) Så nå er det bare å få tingene på plass, og nyte det:)

4 kommentarer:

  1. Åhh....gleder meg til å komme på besøk i deres nye hjem :)

    SvarSlett
  2. Så hyggelig. Vi gleder oss masse til å se dere kommer vi også:) Så kan vi møtes i litt roligere omgivelser enn sist:D

    SvarSlett
  3. Cecilie og gutta12. juli 2010 kl. 23:12

    Fint hus Hanne:) Glede oss te å kom å sjå;)

    SvarSlett
  4. Tusen takk:) vi gleder oss også kjempemasse:)

    SvarSlett