------Til salgs------------

-

torsdag 12. august 2010

Actionbilde og hverdagsglimt.

Nå har vi vært med lillesøstra mi slik at hun har fått gardinene, og hun ble heldigvis fornøyd. Var litt vanskelig å få tatt gode bilder, men det ble nå noen:)

Gardinene ser slik ut:





Duken ble slik:



Gleder meg til vi skal bygge lekestue til snuppa her, er så moro å ordne diverse til de små:) Spesielt når de blir så glad for så lite:)

Da vi var på besøk lekte barna i sandkassa, mens pappa, jeg og mannen spilte ringspill. Pappa vant overlegent, så jeg tror jeg må trene meg litt:D



Her er den "kummel bonne" som snuppa sier. Hun syns hunder er skummle, men hun må liksom bort til de alikevel:D



Her har snuppa vært ute å tatt bilde. Hun har for en stund siden skjønt hvordan man skrur på kameraet, men hun har ikke greid å tatt bilder, før nå. Dette er det aller første bildet hun greide å ta:



Da jeg erklærte at det var tid for å dra ble snuppa veldig lei seg. Hun syns det er så artig å være på besøk, og spesielt når tante underholder og viser frem alle dyrene. Så da vi skulle dra var det skriking og hun sa "mære nin, mære nin", noe som da betydde at hun ville kose mere med kaninene.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar