------Til salgs------------

-

søndag 8. august 2010

Nye knapper..

Da er vi kommet hjem fra Praha, som er en utrolig fin by. Vi har hatt det kjempekjekt, og kosa oss masse. Et innlegg fra turen kommer senere:)

Da jeg kom hjem var de to pakker i posten, den ene var knapper, og det andre var stoffer.

Knappene:



Fant ut at siden jeg skal sy klær til en baby (som snart blir født, så kanskje jeg skal sette i gang snart?!?) så måtte jeg ha mindre knapper. Fargene kommer kanskje ikke så godt frem på bildet, men er navy blå, turkis, lyse blå, rød, rosa, lyse rosa, kvit og brun:)


Stoffene har jeg vasket og henger til tørk:





Ikke alle disse stoffene kom i posten da, jeg måtte jo selvfølgelig innom stoff og stil da vi var i trondheim. Noe skal bli dynetrekk, noe skal bli en tunika til meg og resten er stortsett klær til snuppa.

Legger ved en bilde av stoffene som er forbeholdt snuppa da motivene kom litt dårlig frem på det andre:



På programmet nå står det å sy gardiner som lillesøstra mi skal ha i lekestua si, og som hun desverre har måtte ventet litt på.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar