------Til salgs------------

-

onsdag 11. august 2010

Stoffene mine:)

Oppdatert 17 juli 2011

Her har jeg lagt ut en oversikt over de fleste stoffene mine, slik at om du skal bestille noe så får du enklere oversikt over hva jeg har:) Si i fra om det er noe du lurer på:)

cord:
Fast bomullsstoff:

Jersey og interlock


























































I tillegg til disse mønstrede stoffene har jeg følgende farger på ensfarget stoff:

* Rød
* lys lilla
* mørk lilla
* lys rosa
* mørk rosa
* hvit
* svart
* gul
* lys grønn
* mørk grønn
* brun
* turkis
* himmelblå




7 kommentarer:

  1. OMG så mye lekkert! *Sikle*

    Må sette meg ned i kveld og prøve å velge ut. Tusen takk for at du tok deg tid til å lage innlegget med alle bilden <3

    SvarSlett
  2. Ja jeg vet.. er det rart jeg ikke greier å styre meg når jeg skal handle? :D

    Bare hyggelig det Mariann:) Kjekt å skulle få sy noe til snuppa di vettu:)

    SvarSlett
  3. Du Hanne du Hanne kor du kjøpe stoff..:)), men det var mye fint der da. Blir sikkert masse fint te gullet te bestemor der..:))

    SvarSlett
  4. Hehe.. ja du kan så si mamma. Men jeg har faktisk brukt opp tre av stoffene siden jeg laget dette innlegget:)

    Må vel lage noen flere klær til snuppa også nå når det blir kaldere snart.

    SvarSlett
  5. Sendte deg en bestilling på hotmailen. :)

    SvarSlett