------Til salgs------------

-

lørdag 9. oktober 2010

Effektiviteten selv...

I dag bestemte jeg meg for å være veldig effektiv, og jeg greide det faktisk!
Startet dagen med å bake, skulle egentlig bare bake noen brød, men endte opp med 9 brød, 35 rundstykker og 25 kanelsnurrer. Alt er så enkelt når man har kjøkkenmaskin!


(Beklager dårlig bilde, glemte å ta bilde før jeg hadde de i poser)

Ellers i dag har jeg skrudd opp to bokhyller, vasket 4 skap, hengt opp 8 skapdører og ryddet loftstua. Fornøyd med meg selv i dag kjenner jeg, hehe:)

I går når jeg dro hjem fra jobb var jeg innom plantasjen for å kjøpe blomsterløker, og da måtte jeg bare kjøpe med meg noen roser hjem. Så da fikk mannen min 30 roser til helgen:)



Så da får vi se om dagen i morgen blir like effektiv:)

1 kommentar:

  1. OJ, så effektiv!! :) Godt med alt som er gjort! :)

    Så du ville være med på bestilling til mjuka tyger?
    Send meg ein mail innen tirsdag da med hva du vil ha...så kan jeg sjekke hva det kommer på. :)

    SvarSlett