------Til salgs------------

-

søndag 24. oktober 2010

Snuppa 2 år!

Denne helga har bare sust av gårde, vi har hatt bursdagsfeiring for snuppa både lørdag og søndag. Det har vært utrolig koselig, og snuppa har fått så mye fint:



Så etter at de siste gjestene var dratt i dag mistet snuppa piffen helt. Satt bare å kosa seg med å se på mikke mus helt til hun la seg. Helt utslitt stakkar. Men hun har hatt det kjempekjekt hele helgen, og har hatt mange å leke med:)

Hun har plukka ut pynt selv til bursdagen, så det gikk både i Ole Brum, Mikke Mus og prinsesser.







Bestilte ballonger på nett, de ble 110 cm lange! Var ikke jeg som fikk til å blåse de opp nei...


7 kommentarer:

  1. Hei Isabell..:)) tusen takk for en koselig 2 årsdag som vi feira på lørdag. Alltid like kjekt å komme til Kleive å besøke deg gullet mitt:)) Klem fra bestemor.

    SvarSlett
  2. Hmm... var godt gjemt gaven fra onkel, gitt! ;)

    SvarSlett
  3. Gratulerer så masse me toåring i hus! Tia flyyyyg!

    SvarSlett
  4. Bestemor: Tusen takk for at dere ville komme å feire dagen min. Setter så stor pris på at du alltid stiller opp for meg:) Klem Isabell

    Rune: hmm.. den var nok det ja, mamma har lagt ut feil bilde ser jeg..

    June: Tusen takk. Ja tiden går utrolig fort. Er helt utrolig at det allerede er gått 2 år!!

    SvarSlett
  5. Sånn onkel.. da er det fikset! :D

    SvarSlett
  6. Tusen takk for en kjempefin bursdag :)) Odin og Hedda var veldig fornøyd med dagen - og vi selvfølgelig :)) Vi kommer snart igjen!

    SvarSlett
  7. Selv takk:)
    Dere er hjertlig velkommen igjen, virket som barna hadde det kjempe koselig:)

    SvarSlett