------Til salgs------------

-

torsdag 7. oktober 2010

På stoffkjøret igjen...

Da var det kommet nok en pakke i hus, med så utrolig fine stoffer i:) Er noen stoffer som ikke kom i denne pakken, så da kan jeg glede meg til enda flere godsaker:)

Litt jerseystoffer:



Litt interlock:



og noen stoffer som jeg bare kjøpte nok til å lage smekker av:



samlebilde av alt:



Måtte investere i noen stoffer som var blå, merker det når jeg har sydd til gutt nå at jeg har ikke så veldig mange stoffer å velge mellom. Og så falt jeg helt for det stjernestoffet da, det var bare helt nydelig:)

3 kommentarer:

  1. Mange fine stoffer her ja ;) blir vel bare å bestille flere ting ser jeg ;)

    SvarSlett
  2. Cilla og gutta: Ja det må du gjerne gjøre:D har fått stoffet til bølledressen også nå, så den blir sydd i helga:)

    June: Ja ikke sant. Er så utrolig masse fine stoffer at jeg blir helt syk... :D

    SvarSlett