------Til salgs------------

-

søndag 19. desember 2010

En innholdsrik dag.

Idag har dagen gått i ett. Jeg begynnte med å skulle sy en bestilling jeg har inne. Etter å ha rekt opp tre ganger, fant jeg ut at jeg ville gjøre noe annet

Så kom jeg på at jeg må bake brød til jul, både vanlig brød og loff. (loff hører med når det er jul.) Mens jeg ventet på at brødene skulle steke bakte jeg krumkake. Ble ikke så mange, og ikke ble de fine heller, men gode var de. Og det er vel det som teller tilslutt.

Ellers har vi planlagt hvilke middager vi skal ha i jula, og skrevet handleliste etter det. Så nå gjenstår det bare å handle inn

Nå sitter jeg i sofaen mens min ♥kjære mann♥ lager kveldsmat til meg. Akkurat nå føler jeg meg helt oppbrukt, og har tenkt å sitte på lading i sofaen en stund...





2 kommentarer:

  1. Det er sikkert smileys og hjerter og slik du har satt inn, men de vises bare som firkanter her hos meg altså. Bare sånn at du vet det. Da vises de kanskje som firkanter hos de fleste.

    SvarSlett
  2. Hmm... Det var ikke bra. Men takk for at du sa i fra:)

    SvarSlett