------Til salgs------------

-

mandag 13. desember 2010

Lek godt.

Lego må være noe av det morsomte å leke med. Tenk på alle mulighetene man har!
For en stund siden var jeg innom en blogg som hadde bilde av en utrolig tøff legoboks, og da bestemte jeg meg for at en slik det må snuppa ha. Så nå har jeg endelig kjøpt en, for det var selvfølgelig bare en igjen... (visst man ikke ville ha et damehode da...)

Slik ser den ut:




Snuppa har fått litt smålego allerede, og hun syns det er veldig stas. Og mora syns vel sikkert det er enda mere stas;)


Så nå er det bare å leke godt, ja for det er det lego betyr:)

2 kommentarer:

  1. Hmm... Dristig innkjøp i disse førjulstider. Da vet jeg hva jeg IKKE skal kjøpe. :)
    Men den var kul!

    SvarSlett
  2. Hehe.. Som jeg skrev så kjøpte jeg bare en! så det er rom for flere:D

    Vi LIKER lego:D

    SvarSlett