------Til salgs------------

-

torsdag 23. desember 2010

God jul.

Da sitter jeg i sofaen, og kan endelig si jeg er ferdig. (Hvertfall med 1. etasjen, så må jeg desverre gjøre litt opp i morgen). Planen var egentlig å være ferdig på onsdag med alt, men så kom forkjølelsen å tok meg. Tror den er på vei ut av kroppen nå, så da blir det jul alikevel!



Er så koselig når man har fått inn juletreet, og det titter frem noen søte nisser her og der. Gleder meg masse masse til i morgen, når snuppa får besøk av nissen og når hun skal få åpne pakkene sine. Hun har snakket om nissen i 3 uker allerede, men jeg er spent på hvordan det går når den kommer.


Jeg kommer ikke til å oppdatere så masse i jula, av den enkle grunn at jeg ikke kommer til å prioritere å sy, men kose meg med den lille familien min.


Ønsker dere alle en god jul!
Måtte dere få masse god mat, det dere ønsker dere og masse kjærlighet i julen.



1 kommentar: