------Til salgs------------

-

onsdag 23. mars 2011

Dukken kan jo ikke fryse...

For en stund siden begynte jeg å sy dyne og pute til snuppa. Det ble nesten ferdig, og så ble det lagt bort. Men når snuppa holdt på å leke med dukker en dag kom jeg på det igjen, og tenkte at nå var tiden inne for å få det ferdig.
Slik ble resultatet:


Her er dynetrekket og putetrekket. Jeg er ikke så veldig glad i hello kitty, men nå snuppa såg det var hun veldig tydelig på at det var det hun ville ha. Jeg gjorde det litt søtere ved å ha rutete bakstykke og med blonde på. Da ble både mor og datter fornøyd.

Nærbilde:

Her ligger dukken så søtt i senga si, med nytt sengetøy. Dukkesenga er fra da jeg var lita. Den malte og ordnet jeg sommeren 2009, og er vel noe av det snuppa har lekt mest med.



3 kommentarer:

  1. God morgen!
    Så fin dukkesengetøy du har sydd,
    ha en fin torsdag :O)

    SvarSlett
  2. Kjempeflott Hanne!! Du er så flink!!
    Tanteklem.. ;))

    SvarSlett
  3. Kort og søm: Tusen takk for det:)

    Elfrid: Tusen takk tante:) Senga har jeg vel fått fra dere om jeg ikke tar feil:D Klem tilbake til tante:)

    SvarSlett