------Til salgs------------

-

søndag 20. mars 2011

I dag har vi kosa oss.

I dag var jeg oppe på loftet for å finne noe. Og helt bakerst, bak julepynt og påskepynt, fant jeg det. Legoen min!
Snuppa er, til mammas store glede, blitt glad i å leke med lego, og i dag satt vi nesten i to og en halv time. Til og med min kjære mann som ikke har noe forhold til lego var med, og jeg tror han også syns det var veldig kjekt.


Vi bygde opp et hus til henne, så nå gleder hun seg til neste gang vi skal leke.



Ha en fortsatt fin søndagskveld alle sammen:)

2 kommentarer:

  1. Så koselig. :)
    Jeg hadde også et lass med lego da jeg var mindre. Dessverre hadde jeg ikke plass til å lagre det, så jeg måtte ha det på loftet hos søstersen, så forrige helg fant jeg ut at alt hadde blitt kapra og puttet sammens med resten av legoen som befant seg der i huset.... Jaja, den kommer vel til nytte der også. :-p

    SvarSlett
  2. Huff så kjedelig da.. Tror jeg hadde blitt rimelig furten om noen hadde tatt legoen min! :D
    Men som du sier, den kommer vel til nytte der også. Snille tante! :)

    SvarSlett