------Til salgs------------

-

onsdag 9. mars 2011

Litt forskjellig:)

Da snuppa hadde dubben sin i dag benyttet jeg sjansen til å få ryddet litt inne på dataen. Det trengs faktisk av og til det også, hehe:)
Kom over enda litt som jeg ikke har blogget om.

Denne uglegenseren er vel den første genseren som jeg sydde, og det er vel et år siden tror jeg. Syns dette stoffet var så fint, og da jeg ikke fikk tak i en annen farge enn blå måtte jeg finne en måte å gjøre det litt jentete på. Da ble løsningen og ha knall rosa for i hetten:


Dette skjørtet sydde jeg til vi skulle til Praha i fjor. Det var sydd helt enkelt, i ensfarget rosa, slik at det skulle matche 2 bodyer som jeg hadde lagd før:


Jeg syns disse smekkene er så geniale. Da slipper snuppa å bli skitten og klissete, og jeg slipper å vaske så mye klær.





4 kommentarer:

  1. Fiiin!!! :)
    Likte spesielt godt genseren. En slik må jeg prøve på en dag også. :) Har ikke turt å teste ut overlocken enda. Har vel egentlig ikke så mye å teste den på heller for øyeblikket. :-p
    Gleder meg til vi kan ha sydag igjen. :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk:)

    Ja, vi kan jo prøve oss på en genser en dag. Tror dette er den eneste genseren jeg har sydd, så trenger litt øving:)

    Hehe, min overlock sto i en mnd den også før jeg turte:D

    Ja håper vi kan ha sydag snart, snuppa må nå bli bedre snart...

    SvarSlett
  3. Sydag høres jo kjekt ut ;)

    Masse fine ting du har produsert Hanne :)

    SvarSlett
  4. Ja, det er veldig kjekt:)
    Kanskje jeg skal ta tiden til sunnmøre, så kan jeg og du ha oss en sydag også:D mamma og tante passer barna!

    Tusen takk for det:)

    SvarSlett