------Til salgs------------

-

søndag 12. juni 2011

En liten oppsummering av uka.

Her kommer en liten oppsummering av uka som har vært, da jeg rett og slett ikke har tatt meg tid til å lage noen innlegg. Vi hadde avsluttningsfest på jobb torsdag, og i den anledning hadde vi på avdelingen laget scrappebøker til de barna som skulle begynne på skolen. Dette var en morsom prosess, men den tok litt lengre tid enn planlagt, men det var verdt det:) Barna ble så glade.

Forrige søndag var vi ute på tur, det var faktisk fint vær! Vi gikk en tur i fjæra, før vi dro på barnehagen der snuppa skal begynne. Hun liker seg veldig godt på uteområdet:)

Mannen i huset har vært en tur i Polen denne uka, og snuppa har bare snakket med pappa på telefonen. Men som den rastløse sjela hun er kan hun ikke sitte rolig, hun syklet rundt mens hun snakket med pappa:)


Ellers så har jeg frøken klarer-alt-selv her i huset for tiden, så til og med det å skifte bleie gjør hun selv. Her sitter hun å vasker fingrene før vi skal spise mat:


"se så masse skum da mamma!"


På fredagen var vi ute å plukket blomster som vi skulle pynte med til pappa kom hjem:


Ha en fin dag alle sammen:)

1 kommentar:

  1. Ser ut til at dere har hatt en fin uke! Vi har en pappa i huset som reiser en del, så jeg kjenner godt igjen det med å være i bevegelse når man snakker i telefon ;)

    Flott dere laget scrapbøker til barna som skal begynne på skolen. Vi skal ha sommerfest på tirsdag i bhg minsten går i og da tror jeg de får album også. Ikke scrappede, men uten tvil med mange bilder og gode minner.

    Ha en fortsatt fin pinse!

    SvarSlett