------Til salgs------------

-

onsdag 29. juni 2011

Endelig...

Er vel på tide med en liten oppdatering her nå:)
Forrige uke var jeg på tur sammen med snuppa og min mor. Vi hadde en fin uke på kreta, og jeg kommer til å lage ett innlegg om det når jeg har fått bildene fra mamma.

Uka før der gikk med til forberedelse til turen, fikk sydd noen klær og kjøpt inn en del. Fant ut at vi hadde ikke forberedt oss på sommeren, og når man ser ut av vinduet så trenger man vel strengtatt ikke det heller...

Mens jeg var borte kom gravemaskinen, og endelig er det blitt fremgang på gravingen.
Kom på at jeg ikke har visst bildene av slik det var før så jeg får gjøre det i dag, og så får jeg ta bilder av slik det er nå senere i kveld.







Jeg gleder meg utolig mye til å få dette ferdig. Skal bli godt å få en plen, og at snuppa får litt mere lekeplass. Hun ønsker seg både trampoline og dissestativ (huskestativ), så vi får se hva det blir:)

Ha en fin dag alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar