------Til salgs------------

-

fredag 3. juni 2011

Vi venter på sol og varme...

I dag har jeg og snuppa vært i byen å kjøpt badedrakt til henne. I fjor hadde vi en drakt med uv beskyttelse som vi var ganske fornøyd med:


Jeg har tråla butikker og nettet for å finn en likedan, men til ingen nytte. Gleden var derfor stor da jeg fant denne i en butikk:


Snuppa er også veldig fornøyd. Men vi skulle så gjerne hatt denne også:


Så om noen vet av hvor disse selges, eller kommer over en, hadde jeg blitt veldig glad om dere kunne si i fra til meg.


I dag skal jeg og min bror hjem til pappa for å rydde i noen esker fra vi var små, jeg gleder meg til å sitte og mimre, og kanskje jeg finner noen glemte skatter!

Vil med dette ønske dere alle en god helg!

2 kommentarer:

  1. Så de hadde slike solhatter på apoteket på Roseby, men vet ikke om det er samme merket da...
    Klem fra Rigmor

    SvarSlett
  2. Takk for tipset:)
    Mannen i huset kjøpte en i et annet merke på flyplassen i københavn, så vi får prøve ut den først:)

    SvarSlett