------Til salgs------------

-

mandag 30. mai 2011

En liten rundtur i min hage.

Når snuppa kom hjem fra barnehagen i dag, ville hun gjerne ut å leke seg. Hun var ute i sandkasse og i sklia, mens jeg stelte litt med blomstrene våre. Blir så glad av blomster merker jeg, og tenkte derfor å dele bilder med dere:












 

I og med at vi enda ikke har noen plen og en skikkelig hage har vi ikke så mange blomster. Kjenner jeg gleder meg veldig til dette er ordnet, og til jeg kan kose meg med blomster og dille og dalle:)
Vi hadde en ny gravemaskinmann her i dag, siden han vi først skulle ha plutselig ikke kunne gjøre det likevel, så rundt santhans begynner han og grave. GLEDER MEG!!



For en liten stund siden fikk vi en eføyplante, som jeg desverre klarte å ta livet av innen 2 uker (glemte helt å vanne den der den sto stakkar..)
Mamma syntes så synd på meg at hun kjøpte en ny til meg, en som jeg måtte snurre opp selv. Slik såg den ut jeg fikk den:



Og slik ble den:





2 kommentarer:

  1. Hei snuppa.:) her var det masse fin blomster.. du er veldig flink til å få det til...å mere vil det vel bli etter hvert vil jeg tro... gi snuppa mi en stor klem fra meg..:)

    SvarSlett
  2. Hei mamma:)
    Ja får håpe det blir mere etterhvert:)
    Snuppa gir en stor klem tilbake til bestemor:)

    SvarSlett