------Til salgs------------

-

onsdag 18. mai 2011

Made by me.

I forrige måned skrev jeg om en ny bok som snart skulle komme, og som noen blogger hadde som premie på give away. Nå hadde det seg slik at jeg, som vanlig, ikke hadde hellet med meg, og derfor måtte gå i anskaffelse av denne selv.
I byen fikk de inn denne boken i dag, og min kjære var så snill at han dro innom å kjøpte en til meg.


Her var det mange fine produkter og tips, så nå gleder jeg meg til å få lese den enda engang, og kanskje til og med få prøve ut noe etterhvert:)


1 kommentar:

  1. Fin bok du har kjøpt deg! :O)

    Ta en titt her;
    http://fredrikkea.blogspot.com/2011/05/flere-utstansede-papirfigurer.html
    Der er det flere utstansede figurer.
    Om du vil bestille tryllestaver,
    hvor mange ønsker du?
    Fint om du sender meg en mail;
    kortogsom@hotmail.com

    Ha en fin dag :O)

    SvarSlett