------Til salgs------------

-

lørdag 21. mai 2011

I mitt vindu står...

et norgesglass:)
For en stund siden så lagde jeg denne nåleputen. Den er veldig enkelt lagd av et norgesglass, en bit stoff og en bit skumgummi. Så lite som skal til, og jeg syns den er utrolig dekorativ der den står på syrommet.


Gjør seg med glade farger nedi krukken:)


Om det er noen som har, eller vet om noen som har, norgesglass som bare står og tar opp plass tar jeg gjerne i mot noen:) Hadde blitt så fint om denne krukken hadde hatt litt selskap på syrommet:)

4 kommentarer:

  1. Så utrolig dekorativ nålepute:)
    Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min:)
    Ønsker deg en nydelig helg:D
    klem fra siri

    SvarSlett
  2. Såå søt. :D
    Jeg kan godt kjøpe når jeg raider bruktbutikker/ loppemarked. Såg de hadde ganske mange på Fretex sist jeg var der. :)

    SvarSlett
  3. Så dekorativt, her i huset blir dei bruka til oppbevaring og til lys. Men dette var ein ny ide!:-)

    SvarSlett
  4. Mariann: Fretax ja, der hadde jeg faktisk ikke tenkt på å sjekke. spørs om jeg skal gjøre det neste gangen jeg er i byen.

    Birjit: Så smart. Kan brukes til så mangt disse glasene:)

    SvarSlett