------Til salgs------------

-

lørdag 28. mai 2011

Det spirer og gror.

Tenkte jeg skulle vise en liten oppdatering av hvordan det sto til med det som jeg sådde den 11 mai:)
Jeg hadde egentlig ikke noen forhåpninger om at det kom noe, siden jeg ikke har spesielt grønne fingrer, men det har faktisk begynt å spire! Jeg er ordentlig fornøyd, men jeg må vel innrømme at jeg har fått litt hjelp av min mamma. Er det noe jeg lurer på, så er mamma aldri lengre enn en telefonsamtale unna;)

Her kommer solsikkene:



Her blir det gulrøtter:


Eneste som det ikke hadde blitt noe av enda var gressløken. Vet ikke hvor lang tid det tar før man sår til deg begynner å vokse jeg, men venter optimistisk en liten stund til hvertfall:)

På grunn av alt regnet har jeg måtte flyttet de under tak en liten stund, ikke like fint, men går greit for en liten stund.


Når jeg nevnte at jeg ikke har grønne fingre, så er det faktisk sant. Jeg skal ta bilder av det jeg og snuppa sådde her i høst, så skal dere få se:)

Ha en fin lørdagskveld videre alle sammen!



3 kommentarer:

  1. Her blir det masse solsikke ser jeg...:)
    Gulrøttene vokser fint også..dette blir bra..:)

    SvarSlett
  2. Ja, dette blit bra! Hadde vi nå enda hatt en plen/hage å så de ut i nå... Jaja, blir vel til neste år:)

    SvarSlett
  3. Jeg syns det er kjempe morro å se det spire og gro.. :O)
    God søndag!

    SvarSlett