------Til salgs------------

-

torsdag 26. mai 2011

Handletur og fergetur.

I dag har jeg, snuppa og mamma vært på bytur. Lista var lang med gjørmål, men jeg kom da gjennom den til slutt.
Sist på lista stod det bilstol, siden de vi ha lånt av frem til nå må ha den tilbake. Jeg og mannen ble ikke enig om farge, så snuppa har fått valgt farge selv. Og til min store fornøyelse valgte hun samme farge som jeg ville ha, nemmlig lilla:)


Denne stolen skal stå i mannen sin bil, og den blir bare brukt nå han skal hente henne i barnehagen. I hovedbilen som vi kjører til daglig har vi fortsatt bakovervendt sete, jeg syns det er tryggest en stund til jeg:)

Etter at vi var ferdig på handleturen vår, tok vi ferga over fjorden for å besøke min tante.
I dag har det vært regn, og ikke spesielt varmt, så sånn var hvertfall utsikten vår over fjorden:


Her er vi akkurat kjørt på land på andre siden:


Det er ikke så ofte vi kjører ferge, er stortsett når vi skal på sykehuset på kontroll med snuppa, men likevel har hun fått faste vaner. Dette her må alltid nytes på en fergetur:


Håper dere har hatt en like fin dag som det vi har hatt! :)

2 kommentarer:

  1. Tusen takk for en koselig tur i byen og når vi var på Vestnes....:))) Suppa har kosa seg masse med dukka og katten..:))

    SvarSlett
  2. Selv takk mamma.(og tante)
    Hun har kosa seg kjempemasse, og fortalte at i går fikk hun disse litt, før hun fikk mat og måtte legge seg:)
    Bearbeider fortsatt opplevelsen med katten som skulle dusje, hehe:)

    SvarSlett