------Til salgs------------

-

tirsdag 3. april 2012

Det snør, det snør...

tidelibom, det er det det gjør...

Mye mere enn før er det også... Nå har det vært bart her en god stund, men plutselig bestemte kong vinter seg for å komme tilbake en tur. Har vel snødd over 50 cm siden natt til i går tenker jeg.
Slik ser det ut når jeg ser ut døren min i skrivende stund:



Og på verandaen der vi kunne sittet med et glass god vin ser det slik ut:

Blomstrene som jeg så modig har plantet er helt nedsnødd (og de blomstrene som enda står i posene sine):

Egentlig er jeg glad i snøen, men når det hadde blitt bart merker jeg at jeg har litt vanskelig for å motivere meg til mere snø. Og når snuppa i huset ikke er frisk så blir dagene inne ganske lange.
I går prøvde vi å lage smoothie etter en oppskrift som snuppa fikk i en bok, det var veldig varierende om vi likte det. Jeg syns den var kjempegod, far i huset syns den var grei nok og snuppa nektet å drikke den.

Vi oppholdt oss mye på kjøkkenet i går jeg og snuppa. Først bakte vi brød, så lagde vi smoothie og tilslutt lagde vi sjokolademousse. Sjokolademoussen var kjempegod, men jeg glemte å ta bilde av den. Skal ikke se bort i fra at det blir lagd flere ganger i løpet av påsken...

Ha en fin dag, med eller uten snø!

2 kommentarer:

  1. Hils snuppa så mye fra oss :-) Her kom det over meteren med snø, og rekker nå over både verandarekkverket og hagegjerdet :-(
    Litt nedtur, med tanke på at hele plena var bar for under ei uke siden.
    Gleder oss til å komme på besøk en dag i påska :))
    Klem fra oss 4 på Vållå :))

    SvarSlett
  2. Nydelig bilder med snø... :O)

    Men her er det vår, med sol, blå himmel, hvitveis og blåveis!

    Får håpe solen smelter all snøen!

    God bedring og god påske :O)

    SvarSlett