------Til salgs------------

-

tirsdag 24. april 2012

Farstadstranda

På morgenen i går fikk jeg melding av en vennine om jeg ville være med å gå en tur, og selvfølgelig ville jeg det. Vi pakket sekken og satt oss i bilen, og desinasjonen var Farstadstranda. Der hadde jeg aldri vært før, og jeg må si jeg ble positivt overrasket over hvor fint det var der. Det blåste mye mere enn jeg såg for meg, men vi hadde en kjempekjekk tur selv om det til tider var litt kaldt. Her kommer et bilderas fra turen:

Tusen takk for en fin tur, håper vi kan gjenta det om ikke så lenge!

 Ha en fin dag!

 

7 kommentarer:

  1. Så fine bilder du hadde tatt da. :)
    Selv takk for turen, kjempekjekt at du ville ble med. Og selvfølgelig må dette gjentas snart. :)

    SvarSlett
  2. Ser ut som en herlig tur :)
    Fine bilde!

    SvarSlett
  3. Fint på Farstad, ser du! Og ja, det blåser som regel der.

    SvarSlett
  4. Ja det var ikke så værst...
    Hmm... blåser det slik om sommeren også eller?

    SvarSlett
  5. Det blåser alltid på Farstad--dog ikke like mye besandig.

    Og JA, det er kjøøøøøøle fint der ;);););););)

    SvarSlett
  6. Hilde: Bra det da.
    Kjøle fint var det, hvertfall der nede;)

    SvarSlett