------Til salgs------------

-

lørdag 11. september 2010

Bølledress!

Da har jeg sydd min første bølledress, med god hjelp fra mitt kjære søskenbarn June. Tusen takk for hjelpen:)
Snuppa ble veldig fornøyd med den, og det såg ut som den var veldig god på:)





Må helt tilslutt vise et bilde av hva snuppa hadde med fra barnehagen i går. De hadde bakt rundstykker, og de var så utrolig små og søte. Måtte legge rundstykke ved siden av et knekkebrød, sånn at dere skulle få se størrelsen:)



Ha ei god helg alle sammen

3 kommentarer:

  1. Bare hyggelig! Var en kjempegøy stund selvom det ble løping mellom unger, middagslaging og andre "plikter".

    Må gjentas!

    SvarSlett
  2. Den ble kjempefin, tøft navn også... Men jeg savner den knappen da... ;)) takk for koselig besøk.. ;))

    SvarSlett
  3. June: Dette må gjentas ja, og kanskje vi da skal ta med en annen symaskin en leirva:D

    Elfrid: Takk for det:) Knappen kommer på i løpet av dagen satser jeg på:D
    Tusen takk for at vi fikk komme på besøk, det var like kjekt som alltid!

    SvarSlett