------Til salgs------------

-

lørdag 4. september 2010

Lenge siden sist:)

Huff, her har det vært stilt en stund. Men det betyr ikke at jeg ikke har gjort noe:) Snuppa har vært syk, så jeg har hatt to dager hjemme. Da har jeg fått klipt opp en del som ligger klar til å syes sammen:)



Jeg har vært med pappa, og hjulpet han å snekre i kjelleren. Syns det er kjempe moro å hjelpe til. Har lært masse, så nå føler jeg at vi er klar til å snekre bod i garasjen:)


I dag våknet vi opp til denne utsikten:





I dag skal vi på dyregoddager, så håper været blir litt bedre.
Snuppa er veldig opptatt av dyr, så håper at vi får en fin dag, og at hun ikke blir redd for mange av dyrene:)

Ha ei fin helg


2 kommentarer:

  1. Håper dagen på Dyregod-dagene var knall!
    Har sett gjennom stoffhaugen her og har en liiiiten bit av sånne elefanter liggende..

    SvarSlett
  2. Dagen var utrolig kjekk:) Den var faktisk så kjekk at vi vurderer turen dit i morgen også:)
    Traff på mammaen din i dag :D

    Ja om stoffet er stort nok til at jeg får sydd smekker av det, så er jeg veldig interresert:) Trenger vel 25-30 cm.

    SvarSlett