------Til salgs------------

-

søndag 5. september 2010

Dyregoddagene og omslagsbodyer

Da er jeg blitt ferdig med to omslagsbodyer. Dette var første gangen jeg har lagd slike, og jeg syns de var kjempemoro å lage. Ble fornøyd med resultatet også:)





Vi hadde det så kjekt på dyregoddagene i går at vi dro tilbake i dag:) Snuppa er inne i en periode da det meste er skummelt:



Men grisen, den var ikke skummel. Den lå rett ut og sov, og da ble hun skikkelig tøff. Sto å klatra på gjerdet og alt:



Jeg må si at jeg ble veldig imponert over alt de hadde fått til de som arrangerte dette. Alt var så bra ordnet, og det var detaljer overalt. En stor takk til alle som har stått på for at vi skulle få en fantastisk opplevelse:)

Her kommer noen bilder av det som vi har sett:






3 kommentarer:

  1. Fine bodya, og ser ut som ei knall helg i B.fjorden :)
    Skulle tatt turen vi også, men va bursdagsfeiring her heime så kom først :)

    SvarSlett
  2. Haha, artig bilde med de kjempeskumle kaninene!

    SvarSlett
  3. June: Ja det var utrolig kjekt. Fint vær og masse fint og se på:)

    Rune: Ja de var kjempetøffe:D Skulle vise de til mamma dagen etterpå, men da var de borte:(
    Nesten som jeg kunne tenkt meg en slik!!

    SvarSlett