------Til salgs------------

-

fredag 17. september 2010

Forkle:)

Mitt eldste tantebarn har begynnt med matlaging på skolen, og han måtte derfor ha forkle. Det varmet tantehjertet at han ønsket at hun skulle sy.
Da jeg begynnt å skulle finne frem stoff, fant jeg ut at det er ikke så enkelt å finne noe som egner seg til gutter som er nesten 11 år, uten at det blir for barnslig:) Jeg satset på at fotball interessen fortsatt er der, og valgt å pynte med noe Liverpool-stoff jeg hadde liggende etter at jeg engang har sydd dynetrekk til snuppa:)
Håper han blir fornøyd:) sånn ser det hvertfall ut:



9 kommentarer:

  1. Flinke Hanne.. Dette blir nok poppis tenker jeg :)

    SvarSlett
  2. Takk:) Håper at det faller i smak ja:D

    SvarSlett
  3. Det falt i smak ja Hanne, så kry når han fikk de:) Mått ha de på ned en gang, lagde middag gjorde han å;)

    SvarSlett
  4. Såpass ja:) Så flink han er. Er ikke tvil om at han er blitt stor nei:)

    Håper vi får oss en tur oppover snart, er evigheter siden vi har sett guttene våre:(

    SvarSlett
  5. Ja Hanne alt for lenge siden nå...
    Glede oss så my te å møt dokk igjen, savne dokker så my;) spes snuppa te tante;))
    Har blitt stor gut ja ingen tvil om de;)
    Klæm

    SvarSlett
  6. Kjempefint forkle du har laga, det blir noe å ha med på skolen..:)

    SvarSlett
  7. Eeh... LFC? Men ellers fint!

    SvarSlett
  8. Hehe. takk for det du:) Skulle vært et annet fotballag ja, men vet ikke om det hadde falt helt i smak hos han da:D

    SvarSlett