------Til salgs------------

-

søndag 9. mai 2010

Body

Denne bodyen er sydd for en liten stund siden, men den har ligget uten knapp i halsen. Dette av den enkle grunn at ingen av redskapene jeg bruker til å feste knapper taklet dette. Kom på i dag at jeg skulle prøve den nye fra snap source, for å se om den greide å komme igjennom alle lagene, og det gjorde den :D
Eneste dumme nå er at jeg tror den har ligget så lenge uferdig at jeg tror ikke den passer til snuppa lengre...

Mønstret til bodyen er eget, og stoffet er JNY stoff fra Cetho Design.

2 kommentarer:

  1. Så flott at det ble knapp på bodyen! Jeg tror nesten du har klart å overbevise meg! Det må vel bli en slik en til meg også? Det tror jeg.

    SvarSlett
  2. Ja, jeg er i hvertfall knall fornøyd med knappene:) Sitter med en bestilling på flere knapper nå, hehe:)

    SvarSlett