------Til salgs------------

-

lørdag 22. mai 2010

Lørdagsshopping..

I dag har jeg vært ute å kjøpt oss ny koffert siden mannen skal dra til Korea på tirsdag. Snuppa syns kofferten var veldig fin, og det er god plass til at hun kan være med pappa:) Så nå spørs det bare hva pappa sier til det da... :D



I går fikk jeg pakke i posten, fra Leanne - kreativ søm, har bestillt meg bodybånd og noe som heter Double Tracing Wheel. Den er for at man lettere kan legge til plass for sømmen på klærne. Skjønte ingenting da snuppa pakket opp gaven, for det var med noe jeg ikke kunne skjønne at jeg hadde bestilt, hun hadde sendt med et fint bånd som gave:) Utrolig moro å få:)



2 kommentarer:

  1. Du må ikke sende GULLET mitt til Korea bare..:)))

    SvarSlett
  2. Hehe, nei jeg skal prøve å la være det.. Men hun er veldig glad i å leke med kofferten da, kjører den rundt og skal sitte på den:D

    SvarSlett